Oykunur canım ilk başlarda hiç gecmiyo gibi geliyo ama sonra insan nasıl gectiğini anlamiyo bı cinsiyetini falan öğren zaten bı telaş oluşuyor neyi nasıl yapsam ne alsam gibisinden rabbim sağlıkla geçirsin hepimizin bu sürecini inşallah bazen zor ama her şeye rağmen güzel zamanlar 🙂