sacmalamakizim [silindi] ben yaptim yuvarlak oldu kiz yani ama cok hareketli bizim ki kararsizim hareketli olup kiz olan var mı ki…
[silindi] sacmalamakizim benimki çok hareketsiz bence sürekli sırt üstü yatıyor 😅 ama erkek bence hareketin cinsiyetle alakası yok
Ortmenanne16 Nasibim saç telime alyansımı bağladım avcuma koyup yukarı çektim yuvarlak cizerse erkek çizgi cizerse kız derler 😂😂😂 valla yuvarlak çizdi bende erkek bebiş bekliyoruz şimdi
Ozgsgr Nasibim saç teline alyansimi geçirip gobegimin üstüne tuttum dönerse kız sağ sola yaparsa erkek olur dediler döndü ve gerçektende kızım oldu 😁