Kaç zamandır çatı başlıklarının hepsini okudum hatta bir yorumumda benim iyi geçerse yazacağım diye söz vermiştim 😊Hiç korkmayın arkadaşlar gram ağrı hissetmedim. Doktorumda çok yavaştı ha sizin hızlı kontrol olur belki öncesinde rica edin derin nefes alın nefes vermeden bitiyor inanın ki . Hiç kendinizi üzmeyin düşünmeyin 😊İlişki onun yanında zor kalır öyle diyeyim😊