Birfincankahve mümkün oldukça ateş düşürücü vermeyin. ben ne öncesinde ne sonrasınfa vermedim hiç. vücudun biraz savaşması gerekiyor, buna müsade edin. çocuk çok halsiz düşer, iştahı gider vs durumlarda tabiki verirsiniz ki doktorunuz da zaten bu yönde tavsiyede bulunur size 👍🏼 bizim aşı durumlarında ateşimiz hafif oldu ama üşütme, kulak iltihabı gibi durumlarda baktım çok halsiz düşüyor, doktorumuzun tavsiye ettiği ateş düşürücüyü kullanmıştım.