Gamzeee89 Bu postu hamile Bi arkadaşım için açıyorum bugun 2li tarama sonucunu almiş ve sonucu kötüymüş doktor down sendromlu olabilir bebeğin demiş hangi değerleri bilmıuorımda 200 filan çıkması gerekirken 150 çıkmış başına böyle bişey gelen warmı 😓
Smileyyy Gamzeee89 fetal dna yaptırsin kandan kesin sonuc çıkıyor bebeğin herşeyine bakiyorlar üzülmesin benim de riskli cikti kan verdim 10 güne sonuç geldi şükürler olsun temiz cikti
Uysal1628 Bugün görümcem bana şöyle birşey dedi. 3 ay önce doğum yaptı ona da doktoru demiş. Riskli çıkabilir ama ‰1 ihtimalle doğru çıkarmış. Yengeme çocuğun sakat demişlerdi ama şuan maşallah gayet sağlıklı. Bence üzülmeyin. İyi düşünün. İyi olsun
Gamzeee89 Uysal1628 işte onada demiş doktor çocugun sakat o yüzden sıvıyı istemiş ona göre karar werirsiniz demiş
Smileyyy Gamzeee89 inşallah inşallah temiz geliyor genelde sakın üzülmesin kafasina takip bebeği etkilemesin genelde hep temiz çıkıyor