Gamzii00 Kizlar idrarda proteinnkacagi neden olur 2 defadır cikti cok korkuyorum tansiyonum normal 10 9,11,9 ve 12 8 cikiyor
Busra3509 Gamzii00 saglık ocagında mı verdn idrar. Onlarda enfeksiyon varken bile cıkabiliyor dedi doktorum. Ama ben de cok korkuyorum Tansiyon benimde suan normal bir kere yükseldi sadece 🤔 Ve gecmeyen bas agrm var cok. 5.6. Gündür 🤔
Sedaerhan Gamzii00 tansiyonun düşükse sıkıntı etme .tansiyonu takip et birde doktorundan 24 saat idrar kültürü iste orda daha iyi anlaşılıyor
Gamzii00 Saglikocaginda verdim pozitif cikti sonra bugun ozel hastanede doktor tekrar istedi yaptılar orda da pozitif cikti
Gamzii00 Sedaerhan tesekkur ederim doktor tansiyon takibinyap her kontrolde idrar bakicam basin agrirsa bulanık görürsen hemen gel diyince xok korktum ciddi bisey sandim