Ozllem22 15+1 haftalık hamileyim bugün aşırı derece karın ağrım ve bel ağrım oldu ayakta durunca ağrım arttı soğuk soğuk terledim uzanınca biraz daha iyi oldum korkuyorum çok bunların olması normal mı
korkmazkubra Bende 16+2 haftaligim benimde cok bel.agrim karin ağrım oluyor hele o belim kopuyor sanıyorum benimde uzanınca geçiyor dayanamayacağın kadarsa bence bi doktoruna danışmalısın.