bankaci26 ben Ece hanıma gittim çok memnun kaldım. Çok tatlı dilli ve işini severek yapan biri. Ayrıca çok güzel bilgilendiriyor. 1 saat herşeyini inceledi, anlattı. Benim prenses yüzünü göstermemekte inat etti en son kimse kalmamıştı yarım saat falan da yüzünü göstersin diye uğraşmıştı. Fiyat 450 idi sanırım. Ama tam hatırlamıyorum. 11 hafta oldu ben gideli. Arayıp sorarsanız fiyat bilgisi verirler.