gzdbgdyckl Merhaba güzel anneler 🤗 Bu forumda okumaktan en keyif aldığım başlık doğum hikayeleriydi hergün düzenli girer okur kendi doğumumu hayal ederdim çok şükür bana da nasip oldu. Hikayemi paylaşmadan önce şunu söylemeliyim doğum şeklinizi bebeğiniz belirliyor bu yüzden kendinizi şartlandırmayın ve doğum şekliniz ne olursa olsun sonucun mucize olduğunu unutmayın. Ben normal doğum istiyordum hep doktorum da normal doğumdan yanaydı çatı muayenemde vücut yapımın normal doğum için çok uygun olduğunu çok kolay bir doğum yapacağımı söylediğinde çok sevinmiştim. Fakat 41 haftayı doldurmamıza rağmen bebeğimin gelmeye niyeti yoktu kafası bir türlü rahim kanalına yerleşmiyordu. Doktorum daha fazla beklemeyelim 41.haftada suni sancı ile doğumu başlatalım dedi 30.05.2018 sabah 08:30da yatışım yapıldı ve suni sancı verilmeye başlandı. 11:00a kadar verilen sancılar nst de gözüküyor ancak ben hissetmiyordum. Doktorum çatı muayenesi yaptı ve bebeğin başının hala yukarıda olduğunu rahim duvarının hala çok kalın olduğunu 10gün daha beklesek gelmeyeceğini söyleyerek riske atmak istemiyorum istersen bekleyelim ama ben sezeryan öneriyorum haftamızı aştık dedi. Korkulu rüyamdı sezeryan elim ayağıma dolaştı eşimi görmek istedim annem eşim ben konuştuk riske atmamaya karar verdik ve 11:15de ameliyathaneye alındım. Spinal sezeryan ile saat 11:44de kızım dünyaya geldi. Hemen ağladı yanağıma koydular öptüm kokladım konuştum sesimi duyar duymaz sustu 🤩 ben de 12:05de odamdaydım. Benim minik prensesim 30.05.2018 11:44de 3560gr 50cm doğdu. Çok şükür kızımda ben de çok iyiyiz. İster sezeryan olsun ister normal sonuç annelik mükemmel bir duygu 😍 rabbim isteyen herkesin kucağını doldursun, sizlere de kolay doğumlar nasip etsin. Çok uzun oldu hakkınız helal edin 🤲🏻❤️
Havaferdi gzdbgdyckl maşallah ne güzel ve rahat bi doğumuz olmuş rabbim prensesiniz saglıklı huzurlu yaşamayı nasip eder inşallah gözünüz aydın
SemihDamlaDalan gzdbgdyckl Mahşallah gözünüz aydın rabbim analı babalı büyütsün kızınızı sağlıkla büyütmeyi nasip etsin
gzdbgdyckl Amin çok teşekkür ederiz güzel anneler ☺️ rabbim hepimize evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza alıp sağlıkla büyütmeyi nasip etsin 🤲🏻💕 Esradml Havaferdi SemihDamlaDalan
gzdbgdyckl Seyma53 dayanamicağım bir ağrım hiç olmadı çok şükür yatıp kalkarken zorlanıyorum biraz o kadar. Bir de ilk iki gün kendi başınıza alıp emziremiyosunuz birinin kucağınıza vermesi lazım.