37+2 de sabah 4.30 gibi nisanim ve suyum geldi ayaga kalkmamla birlikte. Ne yapacağımı bilemedim 9a kadar bekledim kanamali bi sekilde hic sancim yoktu esim doguracagimi bile dusunmuyo 1 gun oncesinde kontrolum vardi doktor 15 gunun var daha doguma dedigi icin inanmadi esim dogum yapacagima dogum cantalarimi zor aldirdim yanimiza😅. Neyse 9.30da kadin dogum acilden giris yaptik muane etti ebe evet suyun geliyo dedi yatis verdiler esime yatis yapılacağını soyledigimde neden diye absurt bi tepki verdi hemsire bebgin kiyafetlerini geitr diyincede ayni sekilde tepki verdi neden ki diye😅 neyse benim yatisim yapildi bana suni sanci vermeye basladilar yarim santim acilmam vardi gittigimde. Ilk basta 5 6 dk ya geliyodu suni sanci ve kolay geliyodu zorlamadan. Sonra 3 4 dk ya indi zorlamaya basladi derken 2 dk ya indi 100lere cikiyo ve kaliyodu bi sure ben ne yaptiysam da sanciyi karsilayamaz olmustum comelme kopek durusu yuruyus vs. Kanamam da artti iyice artik annemle esimi cagirttim dayanamaz olmustum cikarin beni burdan sezeryan olucam dedim 6.30da 3 santim acilmam vardi 2 dkya sanci geliyodu hic dinlemiyodum doktora dedim sezeryana al almadi ilgilenmedilerde zaten dogru duzgun devletteydim zorla cikis yaptirdim cunku artik cok istesemde norml dogum yapacagima olan yitirmistim. Bu arada pandemi yasaklari yeniden baslamisti 4 aralik 2020 cuma gunu. Doktor en acil sekilde ekibi toplayıp 7de beni muane etti once zaten catin darmis diguramazdib söylemedilermi hic diyerek beni sezeryana aldi 7.30da sancidan hala agliyodum spinal sezeryan oldum igne yapilirken hic acimadi hatta sancimi aldigi icin acayip rahatladim derken 5 dk surmedi bile bebegimin aglamasini duydum silip getirdiler bana optum kokladim benim mi bu guzel.kiz diye hayal gibu bi an yasadim kizimi goturduler benim dikislerim baya uzun surdu o sirada biraz dinlendim. Yanimiza mama almamistik sut hemen gelir diye bulmak zor oldu gece kahve almamistik derken bi suru eksik cikti her duruma hazirlikli olmanizi tavsiye ederim. Sezeryan sonrasi sirt agrim cok oldu yaki yaptistirdim 2 defacunku bebegi emziremeyecek kadar agrim.oldu hic yatmadim hep hareket ettim dimdik yuruyemesemde 5.gun sonra baya toparlamistim dutum 4.gun anca geldi mamayla destekledim humana ictim sutum inmesi icinde bu şekilde kavustum bitaneme allah’im isteten herkese kolaylik ve saglikla nasib etsin insallah