kızlar karnımın alt kısmından alt tarafima kadar hafif siziya başlayıp inanılmaz müthiş acı çektim adet değilim 1 hafta falan var yumurtla ma dönemi de değil doğum kontrol hapı kullanıyorum kıstım falan var evde de yalnızdım nefes dahi almakda aşırı zorluk çektim çok acı çektim neden olmuş olabilir acaba bulunduğum yerde şu an doktor yok hastaneye de gidemedim