12 haftalıkken düşük yaptım ve içimde parça kaldığından 12 ocakta kürtaj oldum iki gün sonra 30 gün geçmiş oluyor kürtajdan sonra ve adet olmadım henüz kürtaj olanlar sizler kaç gün sonra oldunuz? Benim şuan kahvemsi lekem oldu bugün ama kesildi gelen giden yok akıntımda çok fazla oluyor birkaç haftadır