Gzmkk Kızlar sabah test yaptım negatif çıktı testi atmadım kenara koydum gezme gittim şimdi eve geldim baktım biseyler görünüyor ama kurumuş sizce var mı böyle görünmesi normal mi yoksa kuruyunca mi öyle çıkmış https://imgyukle.com/i/LQdktS
Susamdidos Gzmkk canım idrar damlattığın yerden bi kaç damla su damlat eğer çizgi giderse kuruma çizgisidir.
Akrepbebek Gzmkk ilk 5 10 dk onemli sonrasindan ciksada bi olumsuz diyorlar. Ben saatlerce beklerdim negatifti hic kuruma cizgisi cikmamisti
Happy- Gzmkk benim de 2 gun gecmişti negatif cikmisti 5 gun sonra silik bi şekilde olmustu geç dollenme olursa geç çıkabilir Rabbim inşallah sanada nasip eder
Sksksksks Gzmkk bendede aynı böyle olmuştu canım ama kuruma cizgisiymiş inşallah seninki öyle değildir