Kızlar bugün 37+0 olduk kontrole gittik nstde sancım çıktı fakat ben sancı hissetmiyorum, kilosu 3180 gram dedi, 38de çatı muayenesi olucakmışım.. Sizde durumlar nasıl nstde sancınız çıkıyormu sancı çıkması için bana biraz erken geldi sanki, bebişlerin kilosu ne kadar, hastane çantanızı hazırladınız, kısacası nasılsınız ne var ne yok 🥰