Nesli1616 https://imgyukle.com/i/LQA9AH Olması gerekenden koyu çıkmasındaki sebep nedir acaba bilgisi olan varmı? 😊
AltinYildizMom Nesli1616 yumurtlama gününün olması koyu olması lazım yarın tekrar yaparsanız silik çıkıcaktır ve çatlamış demek o zamada
Nuray23 Nesli1616 t cizgisi mi o koyu olan ? Ve daha oncesinde iki esit koyuluk yani yumurtlama gormusmuydunuz ?😊
haziranin25i Nesli1616 t çizgisi c çizgisinden koyu çıkıyorsa yumurtlama günündür kuzum. Bugün ve 3 gün ilişki yaşamanız gerekecek 🤗 Hadi hakkında hayırlısı neyse o olsun 🤲🏼
Nuray23 Nesli1616 o zaman yumurtlama canim😁 degerlendir mutlaka. Yarin yine yap siliklesmisse catlamis demektir. Yine degerlendir. Hakkinda hayirlisi olsun
[silindi] Yumurtlama günü mutlaka değerlendir ben 3 gün koyu gördüm 4. Gün siliklesti yani bir iki gün daha koyu olursa normaldir ☺️ İnsallah tutar bende ovulasyon takibi yaptım ve şuan 7 haftalık hamileyim çok şükür darısı başınıza 😍🤲