Sevil_37 Sizce sütü sogukmu sıcak mı tuketmeliyiz 21 haftalik gebeyim sizlerin tecrübeli bilgilerine güveniyorum 😚😚✨
yildizfero01 Sevil_37 vallahi ben her iki sekildede tüketiyorum ama ilk tercihim dolaptan biz gibi süt
Merve6521 Benimde tercihim soğuk süt olurdu ama malum kış ayındayız hasta olma korkusundan mecbur ya ılıtıyorum yada kaynatıp içiyorum
gullcannn Sevil_37 Canım ılık içiyorum birde bana hamilelikte normal süt çok gaz sancısı yapıyor Laktozsuz süt içiyorum o baya iyi oluyor😊
NefesDeniz Sevil_37 Ben her akşam yatmadan önce ballı ılık süt tüketiyorum. Hem gece oluşan mide yanmasına iyi geliyor hemde uykuya geçişimi rahatlatıyor.