Ahsennim Anneler dogum parasi ve sut parasina nasil basvuruyorsunuz bileniniz varsa yardimci olabilir mi birde ne kadar aliniyor
Hilalsny Ahsennim ben sanki yanlis hatirlamiyisam zaten sigorta bildiriyo dogum yaptiginizda diye biliyorum ama emin degilim
Zeyzey1616 Ahsennim canm doğum yaptıgm hastane doğum raporları verdi Sigortadan çıkıyormuş zatn bildiriyorlarmış yani doğum raporlarını dediği yerlere götürüyorsun oluyor ben e devletten fln başvurmadım yani PTT ye yatıck 350 400 TL mi ne
DlgluSeyda E devletten nasıl başvuru yapılıyor ben bı türlü yapamadm sadece sonucu takip etme yeri var 🤦♀️