izelll 37+4 ye gittiğimde 3100 dü gayet normal dedi doktor. Normal doğum yapmayı düşünüyorum hatta doktorum yediklerine dikkat et sende bebekte kilo almayın ki normla doğum daha rahat geçsin. Şekerli gıdaları kestim ben de o yüzden :/ çok canım istesede nutella ya da çikolatalı yaş pasta yemiyorum 🙄😢 şekerli gıdalar bebeğin kontrolsüz bir şekilde kilo almasına sebep oluyormuş ve doğduktan sonra bebek şeker dengesini sağlayamadığından şeker hastası olabilirmiş doktorum öyle söyledi. O yüzden ne kadar canım istesede yemiyorum şekerli gıdaları. Bilginiz olsun diye yazıyorum 🙏🏼☺️