Bı testime bakın 57 gün geçti adetim üzerinden ve bugün test yaptım çünkü gündüz hemen uykuya daldım test istedim , ama ne bilim sevindim yeniden anne olacam fakat oğlum çok hasta haftaya hastaneye yatış yapılacak günlerce cikmiyacagiiz böyle bı durumda ikincisi mi var dua edin bana rabbim yardım etsin