Merhaba kızlar, bebeğimin ikili testi ense ölçüsü vs. çok iyiydi. 22. Haftamda detaylı ultrasona girdim. Tek sorun kalpte parlaklık çıktı. Doktor fetal eko yaptı temiz çıktı. Korkulacak birsey yok dedi fakat ben nette okuyunca down sendromu belirtilerinden olduğunu gördüm be çok korkuyorum. Etrafinizda var mi böyle kalbinde parlaklık olup down sendromlu doğan?? Bildiklerinizi paylaşın kızlar lutfen çok korkuyorum, hamileliğim zehir oldu.