Merhaba Sevgili Anneler ve Anne Adayları 😊
Sonunda Bende Doğurdum 🤗
Biraz Uzun Olabilir Simdiden K.Bakmayın🤭
2 Sene Tedavinin Sonunda Tesadüfen 5.5 Haftalık Hamile Olduqumu Öqrendim 🥰 İlk 5 Ay Asırı Miqde Bulantısıyla Geçti ki Kilo Verdim Bu Arada.Miqde Yanmam,Aqırlasmam Falan Olmadan Cok Rahat Bir Hamilelik Geçirdim.Gelelim Doqum Hikayeme.39+3de 27.01.2021 Çarşamba Günü Kontrole Gittim Doktor Sancım Olmadıqı Icin Alttan Bakmama Gerek Yok Acılma Olmamıştır Suyun Iyi Bebek Hareketleri Iyi Cumaya Kadar Bekleyelim Dedi😏Ben Yine Hayal Kırıklığıyla Eve Geldim Kek,Börek,Tatlı Yaptım Evimi Temizledim Annemi Çağırdım Oturup Keyif Yaptık Bende Hala Belirti Yok.Aksam Esim Geldi Yemek Yedik Derken Yatacaqımız Sıra Kızım Durup Durup Bir Yerde Toplanmaya Başladı Aklıma Geldi Süre Tuttum 10 dk 15 dk Arası Sancı Deqisiyordu Esim Hastaneye Gidelim Bir Baksınlar Dedi Dısarda Nasıl Kar Yaqıyor Anlatamam.Tabiki Bende Hicbisey Hissetmediğim Icin Yanımıza Bisey Almadan Gittik Hastaneye.Ultrasyonda Bakıldı Alttan Muayene Edildi ve 3cm Açıklık Var Yatısını Yapın Dediler Ben Şok😳 Saat Gece 02:00′de Yatısım Yapıldı Esim Kapıda Bekliyordu Beni Servise Çıkartırken Esimi Gördüm ve Ben Anne Olmaya Gidiyorum Diyip Vedalaştım 🥺Yukarı Cıktık Güzelce Bana Ne Yapılacaqını Anlattılar Ustümü Değiştirip Önlüqümü Giydirdiler Herseyi Toplayıp Esime Teslim Ettiler ve Beni Nst’ye Bağladılar Gayet Rahattım ama Heyecanla Kızıma Kavuşmayı Bekledim.Her Saat Bası Gelip Kontrol Ettiler Bir İhtiyacım Olup Olmadığını Sordular Hersey Yolunda Cok Güzel Acılmam Ilerledi Sabah 9:30′da Alttan Muayene Edildim 7cm Acılmam Varmış Doqum Başlayabilir Heran Denildi ve Her Saat Başı Esim Aranıp Bilgi Verilmis Bundan Haberim Yoktu Bu Arada Ankara Sehir Hastanesinde Doqum Yaptım Özel Hastane Gibiydi Onca Para Vermeye Gerek Yok Bence🤭Veee Müge Anlı Basladı Benim Sancım Falan Yok Rahatım Onu İzliyorum Derken Hemsire Geldi ve Kan Alıp Gitcem Dedi ve Altımda Bir Islaklık Sıcak Sıcak Akıyor 😂Hemşireye Galiba Ben Altıma Yaptım K.bakmayın Dedim Baktı ve Suyun Gelmiş Biz Bunu Bekliyoruz Gayet Normal Korkma Dedi Tuvalete Gidelim Beraber Carsafların Deqissin Bu Arada Dedi Tuvalete Gittik ve Nisanımda Geldi Yataqa Geçtik Hemsire Bir Baktı Kızının Simsiyah Saçları Gözüküyor Ben Ekibe Haber Vercem Dedi Yataqı Deqistirip Beni Doquma Hazırladılar Ekip Geldi Nasıl Ikınmam Gerektiğini Anlattılar Saat 10:30′da Doqumum Basladı Ikınmam Geldiqinde Bacaklarımdan Tutup Basımı Göqsüme Yaslayıp Derin Bir Nefes Alıp Ikındım Baqırmaya Hic Gerek Yok Bütün Gücünüzü Ikınmak Icin Kullanın 11′de 4 Ikınmada Bebeqim Cıktı Geldi Yan Tarafıma Yatırdılar Kilosunu Boyunu Ölctüler 3 kilo 48 cm Doqdu Meleqim ki 37.Haftada Kilo Alımı Durmuş 🥺 Güzelce Temizlediler ve Benim Biraz Dinlenmemi Istediler Kızımla Konustum Ama Nasıl Güzell Nasıl Aqlıyorum Rabbim Herkese Tattırsın 🤲🏻Sonra Geldiler Esini Çıkardılar Dikisim Atıldı Bebeqimle Ten Teması Yaptırdılar Sonra Beni Temizlediler Bebeqimi Giydirdiler ve Beni Servise Aldılar Esime Haber Verildi ve Oda Beni Giydirmeye Geldi Kızımızı Gördü Aqladı İlk Gün Cok Fazla Sütüm Gelmedi Ama Bebeqimle Ben İlgilendim Kimseyi Almadılar Dikislerime Raqmen Kızımı Hic Aqlatmadım Kendim Baktım 1 Gün Yatıp Taburcu Olduk Simdilik Hersey Yolunda Cok Sükür 12 Günlük Olduk Bile Geceleri Cok Uyumuyoruz Ama Onun Varlığı Yetiyor Sükür Biz Atlattık Darısı Doqumunu Bekleyenlere Olsun Rabbim Bir Avazda Kurtarsın Herkesi 🤲🏻🙋🏻♀️