Kızlar şimdi size biraz karışık bi durum sorucam. Ben 34+2 deyim dün biraz rahasızlandım daha doğrusu bi sıvı geldi acaba suyum mu geldi diye acile gittim ama ultrasonda yada alttan muayene de bi sıkıntı çıkmadı. Son anda nstye bağladı doktor ve oda ne? 15 dk içinde iki Kez şiddetli sancım olmuş ama tabi ben sancı falan hissetmedim. Nst sonucuna göre erken doğum riski nedeniyle yatış verdiler. İlk doğumum Sezeryandı. Benimle aynı durumu yaşayan ve erken doğum yapan varmı??