Hatice4446 ben 9 saatlik suni sancı çektim sonucunda açılmam 5 cmden ileri gidemediği için cocugunda kafası sağ tarafıma biyere sıkışmış kafasının üstü şişmeye başladı dediler hemen seZeryana aldılar . Sezeryanda iğneyi yaptılar ve belimden aşağısı uyuşmasıyla birlikte bende bir nefes darlığı oldu ama nasış zırnık nefes alamıyorum zar zor nefes alamıyorum dedim basımdakilere. Onlarda hazırmış zaten hemen damar yolumdan iki doz adrenalin sıktılar ilaç kendime geldim. Meğersem nabız düşüyomuş tansiyon düşüyomuş ondan nefes alamama oluyomuş çoğu kadında oluyomuş yani. Şimdi yine hamileyim yine korkuyorum aynısı olur mu diye. Olursada yine basımdakı anestezi uzmanına söylerim diyorum 😐