Merhaba kızlar..
Normalde hep klozete gidiyordum ama il dışına gittiğim için alaturkaya gittim ve bir gün içinde 4-5 km falan yürüdüm sonra lavaboya oturduğumda
lavaboya oturduğumda farkettim ki afederseniz ama elime biraz şişlik gelir gibi oldu özel bölgemde yani dudak kısmında diyeyim 🙈
ikinci hamileliğim ama inanın birinci de böyle bir şey var mıydı bilmiyorum.
cuma günü kontrolüm var ama nedense çok korkuyorum.
rahim sarkması vs olabilir mi nasıl bir şey onu da bilmiyorum gerçi ama.