Merhaba hanımlar. Ben bişey sormak istiyorum. Evet doğumu bebek belirler. Hatta hayırlısı hangisi ise öyle olsun öyle gelsin inşallah 🙏🏽 Ama sizin tercihiniz ile bi doğum olacaksa siz hangisini tercih ederdiniz ? Ben bi yandan normal istiyorum. Bir yandan sezaryen olsun istiyorum. Elma yiyim armut tadı versin istiyorum Sanki ne istediğimi bilmiyorum ☺️☺️