Birumudumolsun Arkadaşlar 6. Hafta mı doldurdum Bugün yarın keseyi görmeye gideceğim doktor 5 hastalıkken göremedi sağlıksız gebelik olabilir dedi çok gerginim . 6 . Haftadan sonra gren var mı
K_Klc2701 Birumudumolsun merhaba için rahat olsun 5 haftalıkmen devlet hastanesinde aynı cümleyi kurdu dedi ki boş olabilir heycanlanma bu tip vaka çok olabiliyo dedi ama bi kaç zaman geçince keseyi de gördük kalp atışını da duyduk çok şükür kafana takma moralini bozma Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Birumudumolsun 2 düşüğüm bar ve hiç evladım yok çok tedirgin etti ama siz ferahlatıyorsunuz Allah razı olsun inşallah güzel haberleri veririm sizlere …🙏 iyi akşamlar