anni-8 Arkadaşlar, ultrasonda oğlumun baş çevresi 39. Haftayla uyumlu göbek cevreside aynı. Seker yuklemesini yaptırmıştım çıkmamıştı. Ne yapacagimi bilemedim 🙄😊 Kafasi daha da büyür mu acaba? Buyurse ne olur 🙄
Helly_3212 anni-8 canım benim bende 36 haftalığım kafa 40 haftalıkmış. Doğum zamanı zorlar dedi gerçi normal mi yapıcam sezaryen mi oda belli değil. Ama daha da büyümesinden bende korkuyorum 🤦🏽♀️
Helly_3212 anni-8 genetikmiş ☺️ Sağlık sorunu olarak görme dedi doktor. Sadece kafa yapısı büyük bi bebek dedi
Fasulye-87 Ya kızlar Dr dan geldim canım sıkıldı… Diyetisyen muaynem vardı şeker için düzene soktuk ama… 500 gr vermişim 7 aylığım toplamda 3 kg aldım normal mi ya 😢
Fasulye-87 anni-8 çok kaygılandım canım inan o kdr üzgünüm ki alacakmıyı.im? Son haftalarda 29 um şuan 😢