Mervince Evet cinsiyetimiz 13 haftada bağdaş kurduğu için belli olmamıştı Kıza benzetilmişti 19 haftada 100% erkek olduğunu öğrendik 💙 Tahminler tutmadı Çin takvimi ve kese şekline göre cinsiyet tahmini tuttu ☺️
Purpura26 Mervince Gözün aydın canım 💙 banada 12 haftada erkek denmişti burda tahminlerde hep kız deniyordu bugun kesinleşti erkek 😃 16. Haftamdayım
arzuublm Mervince hayırlı olsunnnn canım :) bende ögreenemeeedim bi türlü bebegin ve kese böyle miydi ? https://resmim.net/i/8mmhJ
Seftali1 Mervince https://imgyukle.com/i/LVko3U böyle miydi benimde kese şeklim hiç tam yuvarlak olmadı ama 🤷
Purpura26 Seftali1 Benim yuvarlaktı canım ama erkek. Kese şekli yanıltıcı olabiliyor bende o tutmadı ama karından ilk ultrasonda bebek soldaydı öyleyse erkek olur diyorlardı erkek 😃
Mervince Seftali1 banada burda bi bayan yorum yapmıştı ilk haftaların ultrason fotoğrafına göre keseye bakıyorlar canım
Gamzeakd arzuublm kıza benzetttim benim kızın ultrasonuna benziyor yuvarlak kafalı 🥰 maşallah rabbim hayırlı zamanda sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin .
Mervince La_Liberte Google Çin takvimi cinsiyet hesaplama yazın sizin doğum tarihiniz ve son adet tarıhınıze göre hesaplıyor
Sumisalii La_Liberte cin takviminde erkek cikiyor benimki doktor 12 hafta erkege benziyor dedi 13 hafta da %90 kiz dedi
arzuublm Aysun_27 12de tarama doktoru kız dedi 14de kendi doktorum tahmin etmedi 18 haftayı bekliyorum
Seftali1 Aysun_27 canım ben en son 11+1de gittim onda tahminde bile bulunmadı çünkü doktorum bu konuda risk almayı sevmiyor 16ya kadar bişey demiyormuş malesef. Şuan 13+5iz gitmeyi düşünüyorum inşallah bu kez öğrenirim. Sizin doktor tahminde bulundu mu peki 😊
Seftali1 Purpura26 evet doktorun çekimiyle alakalıymış arkadaş tuttu diyince bi merak ettim. Solda sağda muhabbetini bende duydum ama anlamıyorum bi türlü neyse ki 13. Haftadayız öğrenmeye az kaldı 😂☺️
Ates21 Purpura26 kusura bakmayın bilmediğim için soruyorum bebek sağda solda olduğunu nasıl anlıyoruz bebde ilk doktora gittiğimde doktor sol tarafdan bakmıştı acaba öyle olunca solda mı oluyor bebiş🙂
Dilek0809 Mervince hayırlı olsun sağlıkla gelsin bizim de erkek bir tek fasulye şeklinde kese tuttu ama öyle olup kız olanları da duydum en güzeli bekleyip doktordan yüzde yüz onay almak 🤗💙🙏🏼
Seftali1 Purpura26 https://imgyukle.com/i/LQwKEU bu şekilde var 6+2 ama sanırım bu bebek değil yolk kesesi 🤷😂
Purpura26 Ates21 İlk ultrason resminde bebek gözüküyor ya nokta gibi. O resimde kesenin ne tarafına yakınsa ona göre tahmin yapılıyor ama tabi sadece tahmin 😊