Benim 0,05 çıktı 12. Haftada endokrinolojiye yönlendirdi. Hep düşüktü ama hamilelikte daha da düştü. Endokrinolojide test yaptırdım her şey normal dedi ilacı önermedi. Bebeğinde guatr olur dedi. Gebeliğe bağlı düşük olur riskli dönemi atlatmışsın zaten artık yükselişe geçer dedi. Ayda bir takip etmeyi önerdi. Ama gerçekten 1 hafta da bile az da olsa değerim arttı. İnşallah bebeklerimiz içinde her şey normaldir 🙏