Merhaba 21+3 haftalık bebeğim. Bugün detaylı ya girdik, bobreginde genişleme var,idrar birikmiş takip edelim doğunca zaten çocuk doktoru bakar dedi ama tecrübesi olan var mı inşallah kötü bir şey değildir 🙏 böyle söyledikleri zaman doğunca da aynı mı oluyor belki doğunca ya kadar düzelir mi 🙏