BurcuYce Normal doğum isterken sezeryane dönen doğum hikayem. Hamileliğimin son zamanlarında suyum azalmaya başladı. Doktor sınırın 50 olduğunu benim suyumun ise 70 lerde olduğunu söyledi. İlk sancım 36. Hafta da çıktı ve hastaneye gittik muayene oldum açılma yarım cm’di nst çektiler ama düzenli gelmiyordu yani yalancı sancıymış. Her hafta kontrole gidiyorum bu arada ama suyum hala az. 38+3’te yani 29 mayıs salı günü 1-2 cm açılmam vardı ve kontrolden sonra doktorum nst istedi sonuçlarında 20 dakikada 4 sancı çıktı. 2 gün sonrasına perşembe günü tekrardan nst istedi. Sonuçlarına göre bakacağız dedi. Bu arada muayeneden sonra 2-3 güne doğurursun dedi. Suyum az olduğu için aslında çok bekleyip bebeği riske atmak istemediğini söyledi. Kontrolden 1 gün sonra Çarşamba akşamında sancılarım baya oldu artık bebeğin kafasını baya baskı yapıyordu. Sahura kadar bekledim geçmedi. Sıcak duş aldım yine geçmedi. En sonunda dayanamayınca ebemi aradım durumu anlattım oda gidip bakalım dedi. Ebeyi evden alıp hastaneye geçtik nst çekti. Evde çektiğim sancılar hastaneye gelince geçti. Sanırım hastane psikolojisi 20 dakikada 2 tane uzun kasılma çıktı. Ebe de yarın sabah zaten gelecektiniz. O yüzden kalın sabah 8 de tekrar bakalım Sonuçlara göre yatış verebiliriz dedi. Sabaha kadar hastanede kaldık. Sabah kahvaltı yaptım. Yine nst çekildi. Yine az sancı çıktı. Neyse doktora sonuçları attık. Doktor yatış vermedi ama Pazartesi’ye kadar bekleyelim normal Doğum olursa alırız. Olmazsa pazartesi kesin yatış vericem suni sancıyla deneyeceğiz dedi. Perşembe geceye kadar hareket ettim ben evi temizledim hiç durmadım nerdeyse cuma sabah kalktım yine iş yapmaya devam ettim. Son yerleri halıları sermek kalmıştı. Bir lavaboya gideyim devam ederim dedim. Ama olmadı. Bir baktım nişan geldi. Hemen ebeyi aradım. Söyledim oda doğum yaklaştı demek ki bol bol hareket et dedi. Bu arada ebe doktoru aramış söylemiş doktor muayene için çağırdı. Evden muayene gidiyor gibi çıktık. Ama geçen akşamdan hastane çantalarım herşeyim arabada hazırdı. Muayenede hala 2 cm açıklık ve bebeğin başının yukarda olduğunu söyledi. Ultrasonda suyumu ölçtü 34 çıktı. Sınırın altına düşmüştü. Ben riske atamam dedi ve sezeryane alalım dedi. Tabi ben şok neye uğradığımı şaşırdım birden. Şansıma da ameliyathane boşmuş. Doktor hemen siz gidin yatış yapın ben geliyorum dedi. Hastaneye geçtik işlemleri yaptık. Odaya giriş yaptık. Bu arada herkese haber veriyor anneler, ablalar, abiler falan neyse herkes bir bir gelmeye başladı. Ben hala ne olduğunun farkında değilim. Bir anda olunca insan salak gibi oluyor. Ameliyathaneye girdik. Epidural sezeryan oldu. İlk kesmeye başladıklarında nefes alamamaya başladım hemen sakinleştirici yaptılar iki doz. Sanırım çok fazla heyecan yaptım. Neyse gireli daha 10 dakika oldu olmadı ağlama sesi geldi. Hemen bebeği götürdüler ilk kontrolleri yapıldı. Giydirilmiş bi şekilde yanıma getirdiler. Allahım o an muhteşemdi. İnanamıyor insan benim mi bu diyorsun tabi benim gözlerden hemen yaşlar indi. Fotoğrafçı fotoğraflarımızı çekti minik kızımla. Sonra soğuk olduğu için çıkardılar. Babasına vermişler. Benimde dikişlerimi attıktan sonra çıkardılar. Sonuç itibariyle 38+6 da 1 Haziran Cuma günü 16:23te 3490 gr ağırlığında 50 cm bir bebeğim oldu. Dünyalar benim oldu. Bu arada sezeryan hiç benlik değilmiş onu anladım. Çok ağrım oldu hala daha var ilk 2 gün ağlayarak kalktım ettim. Resmen mahvoldum. Çok zorlandım. Şimdi de ağrı kesicilerle idare ediyorum. Çok şükür sütüm 3 gün sonunda bu akşam geldi. Ama bebeğim çok zayıflamış bugün kontrolümüz vardı 3 kiloya düşmüş doktor mama vermemi söyledi. Sadece 30 ml verdim akşamına sütüm geldi. Bir kaç gün daha verip sonrasında sadece süt vermek istiyorum. Velhasıl kelam biraz uzun oldu ama hakkınızı helal edin. Annelik muazzam bişey. Allah bebişlerinizi sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Rabbim kimseye evlat acısı göstermesin. Sağlıcakla kalın. 💕❤️😊🌸👼🏻🌸
Kbrdmr93 BurcuYce Rabbim analı babalı büyütsün canım hayırlı evlat olsun inşallah darısı biz hamilelerin başına 🙏🏻💕