Blnyhra Kızlar sezeryan doğum yaptım 2. Doğumum ilk 2 gün çok iyi geçti hatta 2. Gün desteksiz ve sık bir şekilde yürüyordum ama 3 gündür malesef kesi yerimde yanma hissi var ve yürürken konuşamıyorum aranızda böyle olan var mı
serenty_123 O bölge terliyorsa yanma hissi oluşuyor elinizden geldiğince nemli olmamasına dikkat edin bende yanma olunca batikonlayip sarmayı tercih ettim daha hijyenik oldu rahat ettim