Kızlar merhaba 4,5 haftalık hamileyim doktor geç döllenme olmuş dedi ilk gittiğimde keseyi göremedik daha sonra tekrar gittim çok ufak nokta şeklinde var dedi kanda baktık kesin var 2 gün önce şiddetli bel ağrısı ile birlikte 2 damla kanamam oldu gittiğimde %50 düşük olabilir dedi Protegestana başladım.Bugun kontrole gittim doktor kese çok ufak dedi bu durumu yaşayan varmı bu arada ikinci gebeliğim kızım var 2 yaşında