Sukran34 benim gogsumun altnda cıkmstı once gecer diye onemsemedim baktm gecmiyor cildiyeye gittim krem yazdı stresten sinirden uzuntuden cıkar dedi sonra internetten arastrdm biraz kendimi tutamadm gozyaslari dokulmeye basladi gecenn bi yarisi acaba bebegme bsey oldumu dye acile gittim ama serum takp eve gonderdiler kadn dogum doktoruna gozuk dediler neyse kontrolum vardı zaten doktora söyledim sasrdı nasl yani dedi kucukken su cicegi gecirenlerde cıkıyormus vucutta bagsklk kazanms eger zona degil su cicegi olsaydı Allah esirgesin yetiskinlerde cok agr geciyormus ve bebeginnde hayati riski oluyormus benden kan testi istediler degere bakmak icin %20 anne karnnda ölüm veya sakatlk olablr dediler kanda degerlerim sınrda cktı tekrar kan verdm yine sınrda cktı büyük doguma riskli gebelik bölümüne kontrole gonderdiler gittim ordada ultrasonla falan baktlar bi sorun gozukmuyor dediler enfeksiyon bölümüne gonderdiler ordada kan aldlar sonucundada gogsume baktılar zaten cildiyecinin verdgi kremle uc gunde kurumustu izi kaldı sadece korkma bsey olmaz temiz sonucun dediler ama korktuk bikere kalbine etki edeblr sonradan dediler bi ay once cocuk kalp doktoruna gttik ozele cok sukur rabbime bi sorun ckmadi ama gecrdgm rahatszlkdan dolayi tekrar kontrol önerdiler eger kalbinde bsey ckarsa her hastanede dogum yapamazsn yenidogan yogun bakmi olan bi hastaneye gecmen lazm dediler ayn 14unde yeniden kontrol var bakalm ne olcak insallah böyle birsey yoktur sizde icinizi ferah tutun ihmal etmeyin bende boyle oldu diye sizdede olacak diye bisey yok kontrole gitmenizi tavsiye ediyorum sadce saglk ihmale gelmiyor