Scarlettinannesi asla yalnız değilsiiiin ama şöyle ki 20li haftalarımda o kadar cok canım istemişti ki 2 koca bardak içtim, sonra saatlerce sancılandım:( babaannem de dedi ki hamileler şalgam içemez mayalı içecek o cocuguna cok zararlı falan, nasıl korkuttuysa beni içemedim o zamandan beri. Sonra doktora sordum aşırıya kaçmadığın sürece içebilirsin, hiçbir şeyin aşırısı iyi değildir dedi