Evet gittim, hizmet o kadar kötüydü lki hatırlamak bile istemiyorum, doktor ve asistanları bna denek muamelesi yaptı, bide vajinal ultrason yapıldı, perdeyi kapatmaları nı istediğimde bağrıldı, zaten hassas Bi donemdeyim, Neyse bebişim sağlıklıymış bebişimin eşi de zamanla yukarı çıkabilirmiş çok aşağıda değil, biraz aşağıdaymış, ama bna bu tecrübe n nasıldı derseniz çok berbattı, çok kırdılar bni hatırladım birdaha üzüldüm 😔😔😔