yavrugeyikinannesi Arkadaşlar oğlumun odası için yaptırdım şifonyerin üzerine bırakmayı düşünüyorum siz kapı süsü olarakta yaptırabilirsiniz😍
Sumsumm yavrugeyikinannesi canim bende bir benzerini begendim pembe renkli. Bu da cok guzelmis benimki tablo gibi degil.kapi susu seklinde. Daha fiyatini sormadim siz kaca yaptirdiniZ acaba
Lale_95 yavrugeyikinannesi çok beğeniyorum bu modeli bende yaptırmamış olsam kesinlikle bu model yaptırırdım hatta diyorum yaptırsam mı acaba diye 😀 güle güle kullanın bu arada
yavrugeyikinannesi url=https://hizliresim.com/f5HfyC][img]https://i.hizliresim.com/f5HfyC.png[/img][/url]
AselMavii @yavrugeyikinannesi Instagram dan takip ediyorum gördüm sabah bu kapı süsünü çok beğendim çok şirin olmuş 🥰🥰
yavrugeyikinannesi AselMavii Ben düğün zamanımda da aynı sayfadan alışveriş yapmıştım çok memnun kalmıştım😍
ikincimucizemmmm yavrugeyikinannesi kesinlikle yaptıracağım sende gülerek kullan canım paylaşımın için teşekkür ederim
yavrugeyikinannesi Sumsumm Ben kapı süsü olarak yaptırmadım sayfada öyle modelde vardı. Kapımız düz mobilya değil cam falan güzel durmayacağını düşündüm. Hem böyle daha çok hoşuma gitti😍 150 TL’ye yaptırdım.♥️
yavrugeyikinannesi Lale_95 Makromeler de çok tercih ediliyor bu yıl bende bunu yaptırmamış olsaydım mutlaka onu seçerdim😍
Mavi87 yavrugeyikinannesi çok tatlış😊 sayfaya baktımda ne güzel işler var takibe aldım bende belki yaptırırım buradan