Kızlar 30. haftadayım lierac ve bioil kullanıyorum çok şükür hala çatlamadım sizce bundan sonra çatlarmıyım ergenlik çatlaklarım var çünkü belimde ve basenlerimde o yüzden vücudum yatkın diye 3. aydan beri yağlanıyorum siz kaçıncı haftada çatladınız?