Aysentass bende 34 te gittim bir ay sonra gel dedi. Bende aynı tepkiyi verdim nst falan bağlanıyormus geç olmuyor mu dedim bir sorunun yok o yüzden gerek yok dedi onun dışında acil bişey olur kanama su gelir falan hemen gel dedi. 37 oldum hâlâ gitmedim bende. Ama benim çevremde aynı tepkiyi vermişti çok geç çağırmış diye