Oncelikle merhabalar kızlar ben 12+4 gunluk hamıleyim ilk gebeligim su 2 3 haftadır ara ara tansıyonum dusuyor en son gecenlerde aksam ustu tansıyona baktım 10 a6 cıktı bugun sabah dısardayken gene tansıyonum dustu ama bu sefer gozlerimin onu karardı dengemi kaybettim mide bulantısı ates basması yasadım baş donmesi yanımda eşim olmasaydı düşerdim baygınlık gecircek gibi oldum bu durumu yasıyan var mı korkuyorum bebegime bişey olcak diye doktor randevumuz daha var hastane uzak gidemiyorum sizde yasıyor musunuz gebelikte bu normal mi kullandığım ilaclardan dolayı olabılır mi? Gecen hafta dahiliye bolumunde randevum vardı d3 vitamını demir vitamını başladı + gebeliğin ilk haftasında triot yuksek cıktı o ilac kullanıyorum triot dusmus duzeldi acaba demir ve d3 dusuk oldugundan dolayı dusuyor olabılır mı aranızda bu durumu yasıyan var mı