aylul0 Kızlar 16+5 olduk, dün eşim beni iki kez öptü ve ikisinde de hemen ardından kasığımın sol tarafında ağrı oldu, bebeğim sol tarafta. Acaba hareketinden dolayı olmuş olabilir mi? Sizde oldu mu böyle bir şey? Öpmesinden hemen sonra olması garip geldi 🤭
Aysee21 aylul0 bende de aynı ağrı var solum çok ağrıyor bazen bıçak giriyor gibi ama bende anlamadım benimde eşim yanımdayken hep oluyor
Kaderimm aylul0 Cerenbrk Aysee21 hanimlarr galiba bebisler sizi kiskaniyor 🙈😍 yada mutluluk hormonundan kaynaklı bebisin içerde haraketleri ağrı yapiyor 😍 sağlıcakla alın kucaginiza 🤲
aylul0 Aysee21 ağrı oluyor çoğunlukla evet ama iki sefer öpmesinde de aynı şey olunca garip geldi valla 😂 eşim de diyor kıskanıyor tepki veriyor diye 😂
Cerenbrk aylul0 inş hayrlısyan sağlıklı bi şekilde alırsınız kucağınıza😊bnmde 14 haftalık ama doktor cinsiyeti.söylemedi bnm bebeğimde baş çevresi sol tarafta kız olabilirmi acaba
Aysee21 aylul0 ne zaman öğrendinz siz cinsiyeti bana 12+6 da erkek dedi ama kız hissediyorum sizce değişir mi
aylul0 Kaderimm o hareket etsin ben hissedeyim yeter ki ağrısın artık napalım ☺️ Daha hareketlerini hissetmiyorum çok istiyorum bir an önce hissetmeyi
Aysee21 Kaderimm olabilir ben konusunca asla hareket etmiyor ama eşimin sesini duyar duymaz uyanıyor ve hareket ediyor 😂😂
Kaderimm aylul0 biraz sabır cnm inan öyle güzel bı duygu ki içinde balık gibi dolaşıyor sanki öyle garip bı his 😍
aylul0 Cerenbrk inşallah ❤️ Biz de 14+4te öğrendik, pozisyonu falan müsaitse doktorunuz da söyleyebilir 🤗 ben sırf öğrenmek için başka doktora gittim.
aylul0 Aysee21 bilemiyorum doktorunuz kesin olarak pipisini gördüyse değişmez 🙈 ama kordonu bazen yanlış da görüyorlar yani doktorunuzun ne gördüğüne bağlı. Malesef her zaman hissedilen cinsiyet olmuyor ama çok tereddütte kaldıysanız iki üç hafta sonra tekrar gidin sorun ya da başka doktora gidin 🤗 biz 14+4te öğrendik