Kızlar son adet tarihime göre 4+6 yım. 5 gün önce kan verdim 198.36 çıkmıstı. Bugun tekrar verdim 943.95 olmus. Doktor 2 gün sonra tekrar gel 2000 kusur olursa alttan bakarız dedi. Yükselişi iyiyse neden cagırdı biraz daha büyüyüse karından ultrosonla baksa yani yükselişin sizce iyi mi tekrar vereyim mi kan