Kbr92 Merhaba
Bende 34+6 dayım ve karnım genel anlamda sert. Yalnız bu sertligin icinde bebek hareketleri olduğu için endişe etmiyorum şimdilik. 3 hafta once bende de yarim saatte bir karnimda sertlesme yani kasılma oluyodu. Fakat adet sancısı gibi bir sanci vs. Olmadığı için nst ye bağlanmadim bebislerin durumu da iyi.
Sadece yataktan kalkarken veya oturduğum yerden kalkarken bir baskı hissi ve o ağırlıkla hafif bi ağrı oluyo o da normal diye düşünüyorum. Doktorunuzla paylaşın mutlaka