elifinannesiiii 15 haftalık gebeliğim var 2-3 gündür hiç geçmeyen bir baş ağrım var ensem ve başım çok ağrıyor sebebi ne olabilir endişelenmeli miyim acaba ? 🤦🏼♀️
dorugunannesi34 elifinannesiiii bende gebelikte çok sık baş ağrısı yaşıyorum 20+5 im daha dün yine başım ağrıdı Allah’tan çabuk geçiyor ☹️yada havalardan böyle oluyoruz
Kaderimm elifinannesiiii gebelikte normal görülen bı durum cnm ama tansiyonunada dikkat et tansiyondan kaynaklida olabiliyor bazen
Mom97 elifinannesiiii deminde biri post açmış seninle aynı haftadaymış. Bende 11 haftalığım dün gece acillik oldum baş ağrısı yüzünden. Bütün gün bişey yiyip içemedim bile ağrıdan. Mide bulantısıda yaptı bana baş ağrısı. Benım ikinci gebeliğim ilkindede baş ağrısından çok çektim. Araştırdım ani artan kan hacminden oluyormuş bebekte sorun olmaz yani korkma. Acilde Serum ve parol taktılar ama bir saat felan geçirdi sonra geri başladı bol su içtim şimdi bi tık iyiyim.
mercimekkoftesi1 Bnmde çok sık oluyordu, doktorum çok fazla susuz kalmışsan ondan olur dedi. Günde 1 bardak falan anca içiyordum ben 🤷🏻♀️ Sonra dikkat etmeye başladım evet susuz kaldığımda ve kendimi çok aç bıraktığımda baş ağrım oluyor ve 2-3 gün geçmiyor
Dilek0809 elifinannesiiii bu haftalarda görüyorum hep baş ağrısı yaşayanları bende de aynı 15 haftalığım hiç yaşamadığım derinden yoğun bir baş ağrısı yaşıyorum üç dört günde bir kez oluyor bir tane parol alıyorum geçiyor şükür 🙏🏼 Doktorunuza sorup deneyin bi
Ogretmenanne35 Aynı şeyleri yaşıyoruz 15+0 üz ama bir hafta önden gidiyoruz ultrasonda 16+4 müşüz ve 4 gündür şiddetli baş ağrısı problemi yaşıyorum . Doktora da gitmeme daha var uyuyunca geçiyor sonra yine başlıyor anlamadım nedendir 🤷🏻♀️😔😔
elifinannesiiii Yanıtlarınız için teşekkür ediyorum arkadaşlar🙏🏻 resmen geçmiyor ensemden vuruyor ağrısı. Bende tansiyondan şüpheleniyorum tansiyon takibimi yapıcam insallah kısa sürede şifa bulurum sizlerede cok gecmis olsun🤗
Tatliskoo elifinannesiiii enseden geliyorsa tansiyom olabilir mutlaka takibini yap gebelikte tansiyon hafife alinmamalii
Ozllem22 elifinannesiiii bende 15 haftalık hamileyim doktorum normal dedi parol içebilirsin dedi telaşlanmaya gerek yok su fazla tüket dedi