beyzadogan kızlar son adet tarihime gore bebisin 8+4 olmasi gerekiyor fakat doktor 1 hafta gec ilerledigini yani 7+4 oldugunu soyluyor ben hangisini baz alacagim😳
Mom97 beyzadogan sıkıntı yok benımkıde 3-4 gün geriden geliyo ultrasonda. Ama adetime göre daha büyük olması gerekiyor bir sorun yaratmıyomuş sen ultrasona inancan 🙂
Neslihanilhan beyzadogan canim bir hafta geri olmasi sorun degilmis 3.hafta geri olursa sorunmus benm bir hafta onden gidiyodu doguma 2hafta kala geriden gordu bir hafta ikinci muayenemde sorun yoktu tekrar haftasina geri dönmüştü
rukiss34 Benimde başlarda öyleydi 20 Li haftalara kadar şuan 31 haftadayım haftasını yakalamış hatta 5 gün geçmiş 1 hafta önde yada ilerde çok sıkıntı olmuyor doktorunuz ekstra bişey demediyse dert etmeyin
Ogretmenanne35 rukiss34 benim sen 15+0 olmasıngerekirken 16+4 çıktı. Sorun yok dedi doktor daha fazla önde gitseydi sorun olurdu dedi ne gibi sorundan bahsediyor bilginiz var mı ? Önden gitmesi kötü bir şey mi ?
rukiss34 Ogretmenanne35 gebelik şekeri falan olduğunda bebek de kilolu oluyor sanırım bildiğim bu bende pek fazla bişey bilmiyorum