Kızlar 2. Hamileliğim cuma günü tam 40 hafta oluyorum rahim yumuşaması 2 cm açılma var doktor cuma günü sabah yatışını yapalım suniyle destekleyelim dedi rahat doğurursun açılman kolay ilerler dedi eşimde hersey yolundaysa az daha bekleyelim diyor ilk çocuğum da 40.5 de suniyle doğdu doktor büyük ihtimalle ırsi Buda sancınla gelmicek dedi ne yapsam az daha beklesem mi 😟