T_nisaa aslında bende biraz afalladım diyebilirim birden uykusuzluk emzirme güçlüğü üçüncü gün sarılık derken noluyoruz dedim bi 😅 ama şimdi geçti hepsi çok şükür hala emmede sıkıntı var ama doysun ve sağlıklı olsun başka bişey istemem, mama destekli gidiyoruz