Bende iki kese vardı cnm, ikisindede bebek vardı fakat birinin kalp atışılinı duymadk
Doktor bebek büyüdükçe diğeri kaybolur ve bu bebeğe zarar vermez dedi
Nitekimde öyle oldu 12. Haftamda kese minicik olmuştu
Fakat bende 10. Hafta kese erirken hafif kanana yapmıştı.. Ama genelde kanama olmuyor