Sen1meleksin Kızlar kilosu 2850 boyu 49.9 cm 11 gün önde gözüküyor dedi. sizde nasıl durumlar. Doğum şeklimde şuan normal doğum.
Asude967 Sen1meleksin bnce önde değil gayet normal benim 37+1de 2950 ve on gün geri demişti doktorum bnce doktordan doktora göreceli galiba
Hummet06 Benimde kilosu 2800 36+4 teyim doktor gayet normal demişti iki gün önceki kontrolde.bizimde şuanlık normal doğum gözüküyor
Sen1meleksin hilal-a bende sürekli bunu düşünüyordum var ya şuan baktım 36 haftalık olarak yazıyor adet tarihi hesabına göre
hilal-a Sen1meleksin yani haftası ile uyumlu gibi bende geçen hafta gittim 35 de 2600 doktor gayet iyi dedi senin de normal yani önde olacak bı kilosu yok