Kaderimm aysekurtar o yaşlarda tek düşüncem biran önce çocuk yapıp benimle beraber buyumesiydi 🙈 öylede oldu şükür Rabb’im gönlüme göre verdi 🤲
Dali Bana cok erken geldi biraz hayatı yasamak iyi olur diye düşünüyorum.Ben o yaslarda hala okuyordum ve gezme tozma derdindeydim:)